Aktuality - článek

Lyžařský kurz Sachova studánka

Lyzak2

4. den
Dnes nás čekal vrchol lyžařského kurzu. Dopoledne jsme jeli závody ve slalomu, a tak každý mohl předvést, co se za těch několik dní naučil a jak se zlepšil. Závodní trať byla nelehká, ale to nikoho neodradilo. Ve dvou jízdách všichni závodních předvedli maximální výkony.

Největší obdiv zaslouží ti, co na lyžích stáli poprvé a přesto tuto náročnou trať zvládli. Suverénně nejrychlejší byl Libor Batěk, druhé místo obsadil Michal Pospíšil a bronz si odváží Jan Doubrava. Z děvčat si pro zlatou medaili dojela Sára Gilíková, druhá příčka patří Kamilce Novákové a třetí místo vybojovala Maruška Zavřelová.
Večer nás čekalo vyhlášení výsledků závodu a soutěže pořádku. Nejlépe si s úklidem poradil pokoj Kristýny Svrčinové, Kamilky Novákové, Zuzanky Císařové a Marušky Zavřelové. Následovala již dlouho očekávaná diskotéka, po které jsme se již řádně unavení odebrali do pelechu.

Lyzak_18

Lyzak_19

Lyzak_20

Lyzak_21

3. den

Ráno nás vzbudili v 7 hodin. Oblékli jsme se a nasnídali. Následovalo bodování pokojů a pak už hurá na sjezdovku. Všichni se pustili do horlivého sjíždění kopců, kromě spolužačky, která si narazila koleno. Chuděrka. První skupina se vrhla na pilování carvingu. Lyžovali jsme až do 12:15 a potom vyrazili na oběd. Řízek s bramborami nám moc chutnal.

Po odpoledním klidu jsme vyrazili do bazénu, kde jsme se mohli pořádně vyřádit. Večer jsme si udělali video-rozbor naší jízdy. Bylo moc zajímavé vidět se, jak vypadáme u lyžování. Před večerkou jsme hráli aktivity a moc jsme se nasmáli, například když pan učitel se pokoušel nakreslit kondolenci.

Sára, Agátka

Lyzak10

Lyzak_15

Lyzak_16

Lyzak_17

2. den

A máme tu naše první ráno na lyžáku.  Po snídani začaly naše přípravy na lyžování, které obsahovaly: oblečení osmi vrstev oblečení a patera ponožek.  Následoval sestup zledovatělého kopce, který byl horší, než samotné lyžování. Po rozježdění a vyzkoušení všech pádů jsme začali konečně lyžovat. Od 11 hodin nikdo nemyslel na nic jiného, než na oběd.

Následoval opět výstup na kopec. Po obědě byla polední pauza, ve které jsme nabírali síly. Po obědě zase kopec dolů a lyžování. Hodinka odpočinku nožek nám prospěla. Na večeři jsme měli špagety s kečupovou omáčkou. Následoval večerní program plný smíchu a her. A teď jdeme spát. Dobrou.
PS: jsme všichni v pořádku
Zdiška Dolečková, Ema Kemény, Anička Vymazalová a Míša Suchá
Lyzak_14
Lyzak_15

Lyžařský kurz – den první

Po roce jsme opět vyrazili na lyžařský kurz na Sachovu studánku. Letos nás Beskydy konečně přivítaly konečně zimním počasím. Po té, co jsme se zabydleli, jsme vyrazili poznávat zdejší sjezdovky. Pro začátek jsme zvolili nejmírnější svah, rozdělili se do dvou družstev a výcvik mohl začít.

Družstvu Machrů byla již po chvíli tato sjezdovka malá a vyrazili na velký kopec, kde pilovali techniku. Družstvo Sněženek udělalo také obrovský pokrok. Všichni jsme bez problémů zvládli jízdu na vleku a pro většinu již není problém ani jízda opačným směrem.